28 Ocak 2014 Salı

Baby food jar tea light holders - Bebek maması kavanozundan mumluk


Tea light holders that I made from empty baby food jars.

I hot glued different kinds of sea shells that I have collected from seashore in summer. 

And I wrapped one of them with twine, to make twine fixed I hot glued it. 




Boş bebek maması kavanozlarından yaptığım mumluklar.

Yazın deniz kıyısından topladığım farklı deniz kabuklarını silikon tabancasıyla kavanozlara yapıştırdım.

Bir tane kavanozu da kırnap ipiyle sardım, kırnap ipini sabitlemek için yine silikon kullandım. 









Bebek maması kavanozlarının etiketlerini çıkardıktan sonra camdan çıkmayan bir seri numarası kalıyor. O numarayı kapatmaya özen gösterdim.

Kavanozların kapak kısmına organik zeytinyağımın çuvalımsı poşetinden kesip yapıştırdım.

Tamamını kapladığım ve kurdele yaptığım kavanozlarda ise kırnap ipi kullandım
.
Kırnap ipini Eminönü'nde olta ve güveç satılan sokağın en başında bulabilirsiniz.



 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder