27 Ocak 2014 Pazartesi

Cross stitch bookmark with teddy bears - Ayıcıklı kitap ayracı


 My first cross stitch bookmark work.

I chose pastel colors. I prefer Örenbayan (Madame Tricotte Paris) threads for their color tones and prices.

 
İlk kanaviçe kitap ayracım.

Renkleri pastel tonlardan seçtim. Tercihim hem fiyatı hem de tonları nedeniyle Örenbayan ipleri.





Boyutlara karar verdikten sonra ilk başta çerçeveyi oluşturmak işinizi kolaylaştırır.

After you decided measurements, making the borders would ease your work.






Tasarımınızı bitirdikten sonra etamininizin her tarafını çerçeveden eşit uzaklıkta kesin. Sonra etaminin iplerini nazikçe çekin, sonuçta dört yanı püsküllü bir kitap ayracınız olacak.

 
After you finish your design, cut your embroidery canvas within an equal distance from borders for all sides. Then pull the embroidery gently and you will have a four sided tassseled bookmark.



 
 



2 yorum:

  1. Benim etaminim ve iplerin tonlarında uyuyor başlayayım ben bunu yapmaya ama.kenarlari sokulmezmi o.sekilde ben.kaplattiriyorlar ya.öyle yapmak.istiyorum aslında o.konuda bilginiz varmi nerde yapılıyor onlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tasarım bana ait, minik figürleri birleştirdim renkleri de pembe ve mint modasından esinlenmiştim 😊 kenarlarına mint çerçeve yaptığım için sökülmüyor. Eğer ona üşenirseniz ozalitçilerde pvc kaplatabilir ya da kenarına hazır bordürlerden dikebilirsiniz. Bu arada kaplatırken arkasına boş etamin koyarsanız kanaviçenin arkasındaki karmaşa görünmez. Kolay gelsin, sevgiler..

      Sil